do našeho týmu příjmeme učitele předmětů:
Dále také hledáme zaměstnance na pozice
"Údržbář".
Chcete se k nám přidat? Neváhejte a pošlete svůj životopis na adresu
Rádi se s Vámi sejdeme a probereme možnosti spolupráce!
Každý žák školy má možnost se během studia zúčastnit několikaměsíční stáže v hotelech v Turecku u Středozemního moře. Žáci pracují jako kuchaři, číšníci nebo servírky, welcome ladies v restauarci, bellboys - doorboys, na recepci, v hotelových lázních a kosmetických salonech.
Stáž je bezplatná (plně podpořeno z prostředků EU) a je součástí studijního programu školy. Po její ukončení obdrží žáci certifikát od hotelu, který se stane součástí jejich profesního životopisu. Pokud se žák osvědčí, hotel ho zaměstná během studia opakovaně a spolupáce nezřídka končí nabídkou zaměstnání.
Žákům se otevírá zajímavá možnost začít svou profesní dráhu již během studia a pokračovat v budování své kariéry v exotické zemi kdekoliv na světě v luxusním prostředí.
Hotel Sirene Belek, Hotel Maxx Royal
- studijní stáž v rámci programu ERASMUS+ v luxusních hotelech 5*
- spolupráce ve všech oborech studia
- několik restaurací, barů
- wellness, spa
Stáže v rámci projektu ERASMUS +
- celoevropsky uznávaná forma vzdělávání
- student získá na konci stáže certifikát o jejím absolvování
- možnost vydání tzv. Europassu
Výhody stáže
- veškeré výdaje jsou hrazeny z dotace EU v rámci projektu
- rozvíjení samostatnosti studentů
- odborná příprava
- jazyková dovednost
- poznávání jiných kultur
- získávání nových přátel, zážitky
Podmínky stáže
- podpis smlouvy
- vše financováno z projektu ERASMUS+
- délka trvání: 60 dní, případně 180 dní (určeno hlavně pro čerstvé absolventy)
- pojištění zajištěno
- nutnost platného pasu
Pracovní náležitosti stáže
- pracovní doba: 8 hodin/ denně
A-shifts (ranní směny 8:00 – 16:00)
B-shifts (odpolední 14:00 – 22:00)
- oblečení zajištěno (vlastní boty, silonové punčochy)
- odborný dohled a vedení (mentoring)
Pracovní pozice
dle oboru studia:
“welcome lady”, “bell boy”, hosteska, číšník/servírka, barman/ka
Doprava
a) letecky z Praha – Antalya (TUR)
doba: cca 3hod.
odvoz z letiště do hotelu je zajištěn
letenky hrazeny z dotace programu ERASMUS+
Ubytování
- Staff House max do 300 m od hotelu
- dvou až čtyřlůžkové pokoje
- sociální zařízení přímo na pokoji
- všichni stážisté ubytování pohromadě
- po celý den k dispozici nápoje, pečivo
kuchyňka + společenská místnost
Strava
- zajištěno: snídaně, oběd, večeře + 2. večeře v hotelové jídelně pro zaměstnance
- stánek s občerstvením hned u ubytovny pro studenty -> bagety, sladkosti, …
Kontakt
Mgr. Kristýna Kábrtová (2. patro budovy školy – ředitelna)
email: k.kabrtova@ptksos.cz
Nahrávám data...
Copyright © - 2023 | PTK&SOŠ &  
Vitalex Computers s.r.o.
- Tvroba školních webů | Prohlášení o přísupnosti | Cookies