Nahoru
SOŠ Taneční konzervatoř Gymnázium Gym. International

Obchodní akademie

Čtyřleté denní studium zakončené maturitní zkouškou

Kód oboru (KKOV): 63-41-M/02

Pokud se chcete stát manažerem, obchodníkem, finančníkem nebo sekretářkou naše škola je nejlepší volbou pro Vás.

Žáky  vzděláváme nejen v teoretické výuce, ale od druhého ročníku jsou do studia zařazeny i praktické předměty jako například práce v profesionálním účetním programu Pohoda, souvislá odborná praxe a další. Držíme se odkazu Jana Ámose Komenského - Škola hrou, což pro nás znamená, společné načerpání zážitků v originálních školních akcích, tuzemských i zahraničních zájezdech a školních i mimoškolních soutěžích. Naše škola je výjimečná svým SPIRITem, na kterém se společně podílíme jako jedna rodina. Jsme pyšní na náš odborně vedený tým výchovného poradenství a primární prevence.

Studenti obchodní akademie již tradičně získavají 100% úspěšnost v didaktických testech státní maturitní zkoušky. A zpravidla 85% našich absolventů je přijato na vysoké školy. 

ŠVP oboru

 

close
Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu. Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.
Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.